Regulamin Zarządu Stowarzyszenia.pdf
REGULAMIN ZARZĄDU Polskiego Stowarzyszenia Shaolin Kung Fu i Tai Chi Chuan
§1
Zarząd Stowarzyszenia działa na podstawie postanowień Regulaminu Działalności Polskiego Stowarzyszenia Shaolin Kung Fu i Tai Chi Chuan oraz niniejszego Regulaminu Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Shaolin Kung Fu i Tai Chi Chuan, zwanego dalej „Regulaminem Zarządu”.
§2
1. Wyboru członków Zarządu, w tym Prezesa, dokonuje Walne Zebranie spośród członków zwyczajnych Stowarzyszenia w sposób określony w Regulaminie Działalności Stowarzyszenia oraz Regulaminie Walnego Zebrania.
2. Zarząd Stowarzyszenia konstytuuje się w dniu wyboru.
3. W przypadku rezygnacji lub odwołania członka Zarządu przed upływem kadencji, ustępujący członek Zarządu przekazuje obowiązki oraz stosowną dokumentację nowemu członkowi w terminie 14 dni od dnia jego wyboru.
§3
1. Zebrania Zarządu odbywają się w miarę potrzeb.
2. Zebrania Zarządu zwołuje Prezes Stowarzyszenia, po ustaleniu terminu zebrania z pozostałymi członkami Zarządu.
§4
1. Jeżeli członkowie Zarządu nie postanowią inaczej, podczas zebrań Zarządu, Prezes Stowarzyszenia pełni funkcję Przewodniczącego Zebrania, a Sekretarz Stowarzyszenia pełni funkcję Protokolanta.
2. Z zebrania Zarządu, podczas którego podejmowane są uchwały sporządza się protokół. Protokół powinien zawierać: datę, porządek obrad, nazwiska Przewodniczącego i Protokolanta zebrania, krótki opis przebiegu obrad, wyniki głosowań, treść podjętych uchwał oraz dołączoną listę obecności członków.
§5
1. Uchwała w sprawie przyjęcia nowych członków powinna być podjęta w ciągu 30 dni od daty złożenia deklaracji. O decyzji Zarządu o przyjęciu w poczet członków lub odmowie przyjęcia, zainteresowany powinien być zawiadomiony pisemnie w ciągu 14 dni od dnia jej podjęcia. Zawiadomienie o odmowie przyjęcia powinno zawierać uzasadnienie.
2. Zarząd, podejmując uchwałę w sprawie pozbawienia członkostwa, ma obowiązek zawiadomić o tym członka na piśmie w terminie 14 dni od dnia podjęcia uchwały. Zawiadomienie powinno zawierać uzasadnienie przedstawiające motywy podjęcia decyzji.
§6
Pisemny wniosek członka Stowarzyszenia skierowany do Zarządu powinien być rozpatrzony w ciągu 30 dni od daty jego złożenia. O decyzji Zarządu członek powinien być zawiadomiony pisemnie w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia wniosku.
§7
Zarząd Stowarzyszenia przedstawia Walnemu Zebraniu Członków sprawozdanie z działalności za każdy rok kalendarzowy w terminie do 31 marca następnego roku.
§8
Uchwałę w sprawie zmiany Regulaminu Zarządu Stowarzyszenia podejmuje Walne Zebranie Członków zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym, przy obecności co najmniej 2/3 liczby członków uprawnionych do głosowania.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Zarządu decyzje podejmuje Prezes, stosując obowiązujące przepisy Regulaminu Działalności Stowarzyszenia oraz uwzględniając opinie pozostałych członków Zarządu.